Agencija za marketing skrbi za marketing podjetij na različe načine. Bodisi marketing v fizični obliki ali digitalni marketing. Slednji je v zadnjem času v velikem porastu. Spoznajte njegove prijeme, prednosti in ugotovite, kako lahko pomaga tudi vam.

Agencija za marketing skrbi za vašo rast

Podjetja v želji rasti in izboljšanja prodaje, najamejo zunanjo pomoč pri tem – in to je pogosto agencija za marketing. S pomočjo takšne agencije podjetja dosegajo rezultate, ki jih želijo, vendar pa je tu potrebno nekaj razumevanja. Da bi ugotovili kakšni načini marketinga so primerni za posamezno podjetje, je potrebno opraviti analizo podjetja, kupcev in pričakovanj v skladu z zmožnostmi podjetja.

Vrste marketinga

Marketing za podjetja lahko izvajamo tako na tradicionalen kot digitalen način. Oba tipa trženja se med seboj prepletata in dopolnjujeta. Ko govorimo o klasičnem trženju, imamo v mislih tiskane oglase, letake, jumbo plakate ipd. Digitalno trženje pa se pojavlja na elektronskih napravah, še vedno pa uporablja številne pristope, ki se uporabljajo v tradicionalnem trženju. Digitalno oglaševanje z razvojem tehnologije in socialnih omrežji vse bolj stopa v ospredje.

Digitalni marketing postaja izbira št. 1

Vse pogosteje se podjetja odločajo za digitalni marketing, ki je postal marketing sedanjosti in prihodnosti. Uporaba spleta dosega rekorde, in prvak uporabnikov spleta je iskalnik Google.

Slika prikazuje delež uporabnikov posameznih iskalnikov. Daleč največ uporabnikov beleži iskalnik Google, zato mu marketinške agencije posvečajo največ pozornosti.

agencija za marketing

vir: Oberlo

Googlove platforme in kanale uporabljamo s pomočjo besed (ki jih vtipkamo v iskalnik Google in tudi v YouTube) ter ključnih besed, ki jih (v zadnjem času) izgovarjamo v Google. Zato je učinkovitost marketinških kampanj odvisna predvsem in v prvi vrsti od tega kako dobro agencija za marketing oz. mi sami, če na spletu nastopamo samostojno, znamo analizirati ključne besede, ki jih spletni uporabniki, uporabljajo pri interkaciji z Googlovimi (in tudi drugimi) spletnimi platformami.

Pri tem je pomembna seo strategija. Prvič zato, da bi stran optimizirali na pravilne ključne besede, ki dosegajo na iskalnikih zadosten iskalni volumen, in drugič zato, da bi razumeli tudi, da so nekatere ključne besede zgolj informativne narave, druge pa nakupne. Zelo pomembno je temu področju posvetiti dovolj časa, saj nam lahko pravilne ključne besede na naši spletni strani, dolgoročno prinašajo kupce.

Kako vam agencija za marketing pomaga pri uspehu na Google?

Oglaševanje na Google se lahko izvaja na več načinov:

Oba načina pripeljeta spletno stran po določenih ključnih besedah na visoke uvrstitve na Google. Vendar je priljubljenost uvrstitev, ki so oglasi, daleč za tistimi organskimi prikazi, ki jih uspemo doseči s pravilno in zadostno optimizacijo spletne strani. Razsikave kažejo, da več kot 70% uporabnikov Googla, svoje klike nameni organskim prikazom. Oglase velikokrat preskoči ali ignorira.

Kako vam optimizacija spletne strani pomaga pri uspehu na Google?

Optimizacija spletne strani oz. SEO optimizacija za Google je proces izboljšanja spletne strani (On-site SEO) ter na agencija za marketingdrugi strani rednega vzpostavljanja povratnih povezav (Off-site SEO). Če obe področji opravljamo zadostno in pravilno, SEO optimizacija učinkuje tako, da:

  • spletno stran uvrsti visoko na Google; kako visoko in v kolikšnem času je odvisno od težavnosti ključnih besed, ki jih “napadamo” in od tega, koliko je dejavna naša konkurenca.
  • izboljša obisk spletne strani
  • izboljša zaupanje v očeh uporabnikov
  • izboljša prodajo preko spletne strani / spletne trgovine.

Vsebinski marketing

Vedno bolj v ospredju je tudi vsebinski marketing. Kaj pravzaprav pomeni in kako se izvaja?

Vsebinski marketing je trženje na spletu s pomočjo vsebin. Vsebine na spletu so različne:

  • besedilo / tekst
  • video vsebine
  • audio vsebine
  • pdf katalogi, brošure, vodniki
  • slikovne vsebine.

Uporabniki spleta so postali vedno bolj zahtevni, in znajo ločiti med dobro in slabo vsebino. Želijo koristne nasvete in uporabne vsebine, s pomočjo katerih bojo pridobili vaše zaupanje in se lažje odločili za nakup pri vas.

Koristne vsebine lahko delimo v blogu, na družabnih omrežjih, e-mailih ipd. Bloganje je postal priljubljen način, ki ga agencija za marketing velikokrat priporoča podjetjem. Z bloganjem namreč podjetja pridobivajo publiko na spletno stran in zaupanje, kar pogosto vodi v nakup njihovih izdelkov.

Digitalni marketing ima pred tradicionalnim številne prednosti

Digitalno trženje je oglaševanje izdelkov in storitev s pomočjo uporabe digitalnih tehnologij – računalniki, pametni telefoni, tablice ipd. Kanali preko katerih ga lahko izvajamo so:

  • PPC kanal (pay per click model oglaševanja – oglasi na spletu),agencija za marketing
  • SEO kanal (povečanje organskega pozicioniranja na iskalnikih),
  • Oglaševanje na način Re-marketing (prikazovanje oglasov ob brskanju po spletu),
  • E-mail marketing kanal (odpošiljanje e novic),
  • preko bloganja,
  • marketing na družabnih omrežjih,
  • vsebinski marketing,
  • mobilni marketing,
  • oglaševanje preko sms in mms sporočil,
  • outdoor digitalno oglaševanje.

V primerjavi s tradicionalnim marketingom ima digitalni marketing številne prednosti, med katerimi so: 

  • Digitalni marketing se osredotoča na potrošnika in na njegove potrebe. Izhaja iz potrošnikovih potreb, vse aktivnosti pa izhajajo iz analize in zaznavanaja potrošnikovega vedenja.
  • Digitalni marketing omogoča dvosmerno komunikacijo med potrošniki in blagovno znamko.
  • Digitalno oglaševanje ni geografsko omejeno (z digitalno kampanjo lahko dosežemo praktično cel svet)
  • Digitalno oglaševanje ni časovno omejeno.
  • Digitalno oglaševanje se osredotoča na kakovostno vsebino, ki mora biti koristna za potencialne kupce.
  • Z digitalnim marketingom lahko ciljamo na točno določene profile kupcev.
  • Digitalni marketing omogoča merljivost rezultatov kampanj.
  • Oglaševanje preko digitalnih medijev je velikokrat cenejše, enostavneje in hitrejše.

Kaj je pomembno pri izbiri agencije za marketing?

Agencija za marketing naj bo takšna, ki izkazuje zaupanje, zasleduje realne cilje v razumljivem času, in predvsem ne obljublja čudežev. Zelo pomembno je, da ima zadosti izkušenj in, da zaposluje strokovnjake, ki so strokovno podkovani v znanju, predvsem pa znajo prisluhniti željam naročnika.

Preberite še: Kakšna dela opravlja SEO agencija