Za vse, ki iščejo rešitve za ustrezno opremljanje pisarne, smo spodaj pripravili kratke nasvete o tem na kaj biti pozoren pri izboru pohištva, kako doseči dobro ceno pri nakupu pisarniškega pohištva in kako uskladiti ustrezno stil pisarne z dejavnostjo, ki jo boste v pisarni opravljali.

Izbor pisarniškega pohištva

Pisarniško pohištvo izbiramo glede na potrebe dejavnosti, ko jo v pisarni opravljamo, sicer pa je osnovno pisarniško pohištvo, pisarniški stol, pisalna miza, regali in police za fascikle in pa, po potrebi, dodatne pisarniške omare. Vse sodobnejše pisarne imajo tudi ogromno dodatnih odlagalnih mest za printerje, računalnike, dodatne računalniške monitorje, table za pisanje in drugo.

Nemalokrat v pisarne namestimo tudi okrasne vitrine za kataloge, brošure in drugo.

Izbor pisarniškega pohištva naj poteka skladno s potrebami, tako finančnimi kot dejanskimi, glede na dejavnosti, ki se bodo v pisarni izvajale.

 

Kako do ugodne cene pisarniškega pohištva?

Dobro ceno za pisarniško pohištvo boste dosegli, če boste med pohištvom za pisarne, izbirali takšno, ki je izdelano iz iverala (ivernih plošč). Iverica je najcenejši material za izdelavo pisarniškega pohištva. Dražji so nato furnirji, mdf plošče, najdražji pa je naraven in pravi, masiven les.

Hkrati bo pohištvo dražje, če bo kombinirano z več stekla (npr. steklene vitrine, steklena drsna vrata na pisarniški omari, klubske mizice, ipd….), manj dražje je pisarniško pohištvo, ki vsebuje plastiko in kovino (aluminij, inox).

Odvisno od potreb pisarne, boste cenovno ugodno pohištvo dobili tudi, če ne boste zapleteali preveč z dodatnimi predali npr. pod pisalno mizo, s posebnimi mehanizmi za odpiranje in zapiranje predalov, in, predvsem, če boste iskali enostavne pisarniške, pohištvene rešitve. Ravne linije, in ne oglate ali okrogle, navaden les in ne lakiran ali v visokem sijaju, iverica in podobno lahko lepo izpadejo tudi v moderni pisarni, hkrati pa takšna pisarna ne bo draga.

Preberite tudi: Najboljši les za pohištvo

Izbira stila pisarne

Stil pisarne naj bo tak, da vo v prvi vrsti všeč vam. Vi ste tisti, ki boste v svojih pisarnah najdlje časa. Čeprav je v nekaterih dejavnostih zelo pomembno, da naredimo dober vtis s pohištvom v pisarni (še posebej, če je pisarna tudi recepcija in sprejemnica naših potencialnih strank in kupcev), a vseeno je v prvi vrsti ključno, da imate izbran tak stil pohištva in takšno razporeditev pohištva, da se sami v pisarni dobro počutite in, da je vsa pisarniška oprema vam ustrezno razporejena po pisarni (na dosegu roke naj bodo najbolj nujne pisarniške reči).

Med najbolj znanimi stili pisarn, ki se sicer uporabljajo danes, so moderni stili pisarn, skandinavski stil, rustikalni stil in drugi.